Xmas wishes

En tjej frågade mig här på bloggen vad jag önskar mig i julklapp haha och jaaa, det är väldigt lång tid kvar tills dess men tänkte att jag iallafall kunde visa min önskelista, hur den ser ut än sålänge då jag redan bestämt lite saker jag önskar mig. Men fler saker lär trilla in.
Xmas
 
Fiorentini Baker - Först och främst står ett par Fiorentini Bakers på listan, har velat ha dem såå länge nu och ångra nästan att jag inte önskade mig dem i födelsedagspresent så att jag kunde gå runt i dem nu i höst, men då kan jag lika gärna inviga dem till våren. Vill ha precis denna modellen. Tänk till ett par slimade jeans och en pösig t-shirt, så blir även dessa skor lite 'pösiga' och skrynkliga när man har på sig dem, åhh så snyggt. Bad Lovisa kolla på dem åt mig när hon var i New York men får ta en titt själv på dem!
 
Kamera - Nu känner jag att jag behöver en ny kamera, en smidig, en liten och en som tar sjukt bra bilder så att den kan hänga med mig på dagarna. Har ju bara min systemkamera och laddaren till dens batteri är borta så skall beställa en ny laddare så snart som möjligt, sålänge får jag låna pappas stooooora systemkamera som väger en del! Men sjukt bra bilder tar den, men känner att en lite mindre och smidigare kamera hade suttit perfekt just nu.
 
iPhone - Som jag tidigare berättat så vill jag såå gärna ha en ny mobil. Min 4S hamnade i toan på midsommarafton hahah mm, undra varför ;) och nu har jag mammas gamla 4. Hon själv skall köpa en iPhone 5C (den med färger) men jag själv vill ha en vit med guld bakgrund, mm så fint. Hoppas hoppas!!! Min mobilkamera nu suger, telefonen suger och allt suger haha.....
 
En resa - En resa hade heller inte suttit fel att få i julklapp, så har tänkt önska mig en till New York eller Californien till våren/sommaren. Hur underbart hade inte det varit. Vill iallafall till USA vilket det också kommer bli, iihh!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0