Winterjackets - This winter

Winterjackets
 
Hej Vanessa! Kan inte du tipsa om snygga vinterjackor? Man vill ju vara förberedd;) Vad ska du köra på iår? Kramis
- Men självklart! Jag velar lite nu, just nu står det iallafall mellan en Långräfflad svart/militärgrön Parajumper (den ni ser på bilden ovan) eller en dunjacka från Duvetica, då pälsen är i likadan färg som själva jackan, tycker de jackorna är skitsnygga. Men gillar oftast när jackorna går över rumpan, så att det blir varmt och ifall man t.ex sitter och väntar på bussen i kylan så fryser inte rumpan, haha! Så jag får se lite, kanske hittar en heeeelt annan som jag vill ha, dessa är ju lite 'last year' men jag gillar dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0