Whyred - Bomberjacket

Något jag verkligen fått upp ögonen för är bomberjackor, i alla färger och mönster. Så jääklans snyggt. Har ju redan en ifrån märket Maison Scotch men skulle lätt vilja ha en enfärgad, som svart. Ahh så snyggt. Vet att Åhlens har fått in svarta bombers som ser precis ut som denna på bilden bara att denna kommer ifrån Whyred, och de på Åhlens kostar bara 500:- och hur bra är inte det?
 
Men jag tror att jag skall in till stan i dagarna och prova den på Åhlens och se om det är något som sitter snyggt och sedan skall jag fråga mig själv: Behöver jag denna? Kommer jag att använda den? Men ni kan väl ändå hålla med om att dessa jackor är woooonderful!???? Denna jackan på bilden är somsagt från märket Whyred och den finns att köpa på Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0