Which one? Model & colour

Om någon vecka skall jag beställa hem ett par Uggs till vintern. Och just nu är jag galet sugen på ett par megalåga uggs, alltså de kortaste. Har tidigare haft mörkrosa mellanhöga, mörkbruna mellanhöga och nu har jag ett par gråa mellanhöga som verkligen ät utslitna. Så nu skall ett par nya in i samlingen.
 
Kan dock inte bestämma mig.... Gråa, svarta, blåa, beiga, bruna?? VILKA skall jag välja. Väljer bland de megalåga och glitteruggs, och när det kommer till glitteruggs vill jag såå gäena ha de blåsilvriga, mmm i love them! Ni är underbara om ni kan hjälpa mig lite på traven.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle helt klart valt chocolatebrown eller svart! Kanske det mest basic men det är verkligen de snyggaste!!

2013-09-05 @ 16:11:53
Postat av: Johanna

Glitteruggs, ALLA GÅNGER. Så himla balla och så fruktansvärt snygga!

2013-09-05 @ 16:31:38
Postat av: Anonym

av alla färger som finns tycker jag att dom ljusa beige, asså inte dom på bilden! utan dom ljusare uggsen är hur snygga som helst. av dom på bilden: chokladbrun eller svart!

2013-09-05 @ 18:17:50
Postat av: Anonym

Alla har mörkbruna ta dom blåa dom är cola och det är inte många som har dom

2013-09-05 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0