Vanessa Wilson

Jag kan bara dricka apelsinjuice med fruktkött, går inte att dricka såna 'färdigjuicer' där det är 90% vatten och 10% smaksatt apelsin, uschhhh! 
 
Jag vet inte vad jag skulle göra utan min iPhone, får panik när jag har lånemobiler osv
 
Att byta skola från Samskolan var ett sjukt bra val men ändå tråkigt, skulle inte kunna se mig själv gå där nu. Stormtrivs på Sjölins
 
Jag har redan börjat checka av lite grejer från min wishlist, iiihhh är helt i chock typ haha!
 
Jag måste alltid ha ett glas med vatten på mitt nattduksbord innan jag somnar, klarar inte av att gå upp och hämta det på natten då jag alltid måste dricka på nätterna. Samma sak med att jag kissar innan jag går och lägger mig, har verkligen inte orken att gå upp och göra det på natten hahahah... okeeeej...
 
Jag längtar något så fruktansvärt tills snön ligger på marken, vintersolen tittar fram, en snygg vinteroutfit i på, man slutar tidigt från skolan och går i stan med kompisarna med all mysbelysning och julkänsla tills man sätter sig på ett café med en kopp varm choklad i handen, bästa som finns!
 
Jag har blivit såå mycket bättre i skolan och tagit vara på alla lektioner osv. Har fått B på mina 3 senaste arbetsprojekt, how good?
 
Jag äter MINST 2 isbergssallader om dagen, går alltid förbi hemköp efter skolan och köper med mig två stycken samt mamma som alltid köper med sig till mig påväg hem från jobbet
 
Just nu brinner jag för bloggen, gör allt som krävs för att den ska bli så bra som möjligt. Håller på med en ny design då nya bilder tagits, den skall bli så personlig som möjligt. Can't wait!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0