Vampire Diaries

En annan serie jag också är toookig i är Vampire Diaries som jag började kolla på i vintras(?) hur som helst så är jag heelt besatt utav den och längtar som en idiot tills de nya avsnitten skall komma ut, eller ja, de nya säsongerna. Följer nästintill alla VD karaktärer på Instagram och hela tiden skriver dem: Are you excited? 1 month left osv osv... och jag får paaanik haha!
 
Vampire Diaries handlar för er som inte vet om en skolfklicka vid namn Elena (Nina Dobrev) som bor i Mystic Falls där en kille i samma ålder som henne snart flyttar in. Han heter Stephan Salvatore och självklart förstår man redan nu att dessa två blir kära. Men vad Elena inte vet, än, är att Stephan är en vampyr och har en låång bakgrund som sedan tar spel i fortsättningen utav serien. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0