Trötter

Kom hem från Joanna nyss, eller för en timme sen och har sedan dess hunnit äta middag - stekt lax med sallad och nu ligger jag i sängen med en skål vindruvor. 
 
Vi var ju på Kickoffen igår kväll vilket förövrigt sög men det var kul att träffa alla ändå, men mer om det sen. Kom hem 3 inatt och somna halv 4 och sen skulle man upp halv 8, jappjapp jag mådde skitbra i skolan idag haha. Satte på mig mjukis kläder och bara gick dit, orkade inte tänka på det så mycket mer. Dock slutade vi 12 idag som vanligt på onsdagar och då åkte jag och Joanna hem till henne, stekte ägg&bacon, gick ner och köpte godis, satte på Friends with Benefits och somnade i soffan till den med ett gott duntäcke, mmmmm. Sen åkte jag hem!
Love this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0