Topp 4 bloggar - friends

Hejsanalexs.se - Ägs utav en tjejkompis vid namn Alexandra. Hennes blogg har jag läst ända sedan hon började blogga på den har jag för mig, gillar den starkt och det är alltid den första bloggen jag besöker. Alexandra bloggar om sin vardag, grymma tips, intressanta videos, bra shoppinginlägg/bilder och snygga outfits. Hon tar även sjukt bra bilder och är noga med att få sina inlägg så bra om möjligt vilket jag tycker är viktigt när man driver en blogg. Tror ingen kan ha missat hennes blogg? Annars är det bara att klicka er in
 
Nattstad.se/juliamalmsten - Är en utav mina bästa vänner som driver en blogg på nattstad där hon verkligen har kommit lång. Ett tag bloggade hon inte så mycket och då tyckte jag aldrig att det var roligt att klicka sig in där (no offence baby) men nu är den i fullgång och jag älskar att gå in på den, se hennes grymma tips, shoppinginlägg och fina outfits. Henne kan ni heller inte ha missat!!!
 
Nattstad.se/jennifersandsjo -  Jennifer, en tjejkompis bloggar hon med på nattstad där hon ligger hela 2/3 plats på bloggtopplistan!!! Hur sjukt är inte det? Det är kanske dock inte så konstigt då hennes blogg verkligen är värd det, som jag märker det känns det som att hon lägger grymt med tid på sin blogg. Ni får läsa om allt inne hos Jennifer, hennes vardag, resor, tips, shopping, outfits, inspiration m.m. Jättefin blogg och varje gång man klickar sig in är det alltid ett nytt inlägg, superbra enligt mig!
 
Lovisavk.blogg.se -  Är också en utav mina bästavänner som dock bloggar på blogg.se. Hon har varit lite till och från kring bloggandet men har nu bestämt sig för att ge bloggandet en chans och faktiskt stanna på blogg.se. Älskar hennes design, så himla stilren och fräsch, väldigt enkel men snygg. Alla bloggar är ju väldigt lika kring inläggen man gör och även hos Lovisa får ni läsa om grymma tips, shopping, outfits och hennes vardag. Imorgon åker hon till New York och är där till måndag, varför inte följa hennes resa då? Klicka er in, så värt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner du Sandra Bergström? :)

2013-09-05 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0