TIPS: Basiron

Häromdagen kom mamma och pappa hem med denna kräm till mig. Många utav er vet nog vilken det är men för er som inte vet så heter denna Basiron och är en kräm som torkar ut finnar/plitor.

Lyckligtvis har jag aldrig drabbats utav en finne, det ända jag har/haft är plitor, både stora och små. Men med hjälp utav denna som jag kletar på lite här och var där det behövs i ansiktet så torkar de ut och det blir bara bättre och bättre för varje dag man använder det. Ett jättestort tips till er där ute med finnar (akne) eller plitor. Fungerar grymt, iallafall på mig.
 
Mina rutiner med Basiron:
1. Kleta på lite kräm här och var i ansiktet, på plitorna/finnarna (alltså där det behövs)
2. Försök att undvika att klia, pilla eller komma åt med något när krämen är påsatt
3. Sov, haha
4. Dagen därpå sköljer du rent ansiktet med en ansiktsskrubb eller kräm och smörj sedan in ansiktet så att det återfuktas bra, gärna med en bra återfuktningskräm och liksom ingen bodylotion.
5. Repetera varje natt. -Voila, you have a babyskin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar den?

2013-09-30 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0