Thursday

Nu är jag vaken vilket jag varit sen klockan 9, har suttit och fixat lite inlägg åt er som skall komma upp under dagen och nu skall jag upp och äta. Om en timme skall jag gå hemifrån till bussen för att åka till skolan. Börjar 12 idag då vi först hade sovmorgon till halv 10 då gympa lektionen egentligen börjar och håller på i en timme och sedan har vi långrast, så då börjar vi 12 så får man äta sin lunch hemma, lika bra!
 
Idag efter skolan skall jag träna så skall packa ned träningskläder i en påse nu, börjar om på 0 nu. Hälsosamma Vanessa, mer om det sen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jättefin, bra och inspirerande blogg. Jag undrar vad för storlek du köpte på den jackan? Kram

2013-09-05 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0