The end of the day

Har precis tagit en dusch och lagt mig i sängen, skall kolla ett avsnitt utav OTH, läsa egeneom engelskan och sedan sova. Har varit en fullspäckad dag idag, glömde helt av att göra inlägg igår åt idag så därför har bloggen stått tom, och jag ursäktar det. Har precis gjort klart 4 inlägg nu som kommer upp imorgon, det blir väl bra?
 
Slutade iallafall skolan 15.30 idag och då åkte jag in till stan och mötte upp pappa och gick och åt på salladsbaren, standard!!!! Sen gick jag och köpte en jacka (!!!!!! äntligen !!!!!!) och sedan åkte vi och hälsade på farmor, sedan hem.
Denna bilden togs förra veckan, har bildbrist men imorgon skall det tas nya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0