Spring Breakers

Igår kväll innan jag gick och la mig satte jag på Spring Breakers som jag alltid velat se men aldrig orkat. Och med tanke på att swefilmer ändå inte har några bättre filmer att erbjuda så fick det bli den.
 
Vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om den. Många dissar den, andra inte. Jag gillade den, men dem sa samma saker hela tiden i filmen, gjorde samma saker om och om igen och var allmänt 'osköna'. Fick verkligen en dålig bild utav James Franco (my love), Ashley Benson, Selena Gomez och Vanessa Hudgens som alla är mina favvisar inom 'kändisbranchen'.
Men jag tycker absolut att ni själva skall kolla på den, så att ni inte tar till er det jag säger om den, utan gör en egen uppfattning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstod inte riktigt grejen med den, eller alltså budskapet var ju ganska klart framlagt, men tycker dem spelade sjukt pinsamma roller, förstår inte riktigt vad de ville få fram tex när Vanessa hudgens står och låtsas-hotar selena Gomez och skriker tusen ggr "get your motherfucking knees on the motherfucking ground" jag satt med skämskudde då hahaha

2013-09-12 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0