Sjuk...

Idag har jag legat hemma då jag inte alls kännt mig bra. Ni har nog hört mig klaga på det en del nu i helgen. Jag vaknade 12 idag och har för det mesta dels legat i sängen med datorn sedan dess, ätit mat och sovit. Är helt öm i kroppen och både hungrig/mätt på samma gång. Dock åt jag nyss middag - Ruccolasallad med tomat, avocado och ruccola + balsamicovinäger m.m. samt grillad kyckling, mmm. Nu skall jag ta mig upp ur sängen igen, hämta lite isbergssallad haha och vindruvor och sätta på en supermysig film, imorgon måste jag gå till skolan oavsett hur jag känner mig. Joanna sa att jag missade en del idag som skall vara klart tills på torsdag.. Faan!

Skulle kommit upp 19.56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0