Selling some stuff

Sitter just nu och pillar med både kameran och datorn. Sitter nämnligen och säljer lite olika plagg och skor på blocket nu, har hitills lagt upp 2 annonser men mer kommer, har ett laaager här hemma med saker som skall säljas. Skönt att få ihop lite pengar nu då jag delvis bör betala en del på väskan jag önskar mig :D samt lite nya höstkläder som bör inhandlas snarast. Går fortfarande runt med tunna blusar vilket nog lett till att jag blivit sjuk, nu behöver jag rejäla kläder.

Snart tror jag att Joanna kommer hit så skall vi äta middag, planera inför morgondagens händelser vid lunch tid samt vänta på Cornelia. Tror det blir en hemmakväll ikväll igen, annars hade jag inte tackat nej till fest.
Bild tagen igår.. hehehh, helt klart min favoriteffekt på photobooth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0