Rainy sunday

Hej på er, idag har jag legat hemma hela dagen så har inte orkar ta fram datan eller så.
 
Igår var jag med Cornelia, Andrea, Anna och Lovisa hos Cornelia. Där fixade vi oss och åkte sedan hem till Vanessa (en annan kompis med samma namn) där hon hade folk hemma så var vi där en stund tills jag, Cornelia, Oliver, Gustav och William gick hem till Louise där massa folk var, stannade där tills 2 då jag, Joanna, Alexandra och några andra gick tillbaka till Vanessa där vi var ett gäng vilket var grymt skönt och 'chill' då det inte var så många, där var vi till 5 på morgonen haha då vi gick hem. Väl där var det jag, Joanna, Alexandra, Vanessa (2), Giovanni, Jakob, Axel och massa andra som satt och umgicks. Vid 5 tiden började jag, Joanna, Erik och Gustav gå hemmåt. Hade en sjukt bra kväll!
 
Imorse vaknade jag och Joanna vid 11 tiden, gick upp åt frukost, satte oss i soffan och efter ett tag kom Bea så satt vi alla och deepa i ca. 2 timmar tills de båda åkte hem. Sen dess har jag legat och kollat OTH samt ätit middag nyss. 
Tog bara två bilder som jag hittade ifrån Facebook, tagna ifrån Hanna. Ni hittar hennes blogg HÄR

Kommentarer
Postat av: Anonym

alexandra vem?

2013-09-22 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0