Pretty Little Liars

Pretty Little Liars - PLL
 
En serie jag är ett stort fan utav är verkligen Prette Little Liars, fy så bra den är!
Började kolla på den för typ 1-2 år sedan och sedan tröttnade jag, men när jag nu var i Sälen med Beatrice i våras så började jag kolla på den igen och nu är jag helt fast. Längtar till de nya avsnitten heela tiden då jag sett klart ett.
 
Serien, för er som inte följer den handlar iallafall om 5 tjejer - Alison, Spencer, Hanna, Aria och Emily som är bästa vänner men en dag försvinner Alison. Då börjar de resternade 4 tjejerna bli 'blackmailed', alltså få konstiga och hotande meddelanden från en anonym person/personer som kallar sig A, A för Alison....
 
Tycker verkligen att ni som inte följer den bör göra det, man blir helt fast! Sen händer massa mer än det jag precis skrev, åh den är såå bra! Ni kan se den på b.la Swefilmer.com där jag kollar på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0