Part 1 - Frågestund

Resten utav frågorna kommer i ett videoinlägg, så fortsätt fråga, klicka HÄR för att komma till frågestundsinlägget!
________________________________________________________________________________________________________________
 
Hej! Kan man ha Belstaff jacka i vinter? En sådan med päls eller är det omodernt? Svara snabbt! Puss
- Jag tycker absolut att du kan ha den i vinter, dock tror jag inte att den är såå varm. Så bär den under vinterns skönaste dagar, då solen tittar fram tillsammans med en halsdduk och mössa, annars tycker jag en varm och gosig dunjacka är det utmärkta valet inför vintern. Finns ju dubbelt så snygga dun-vinterjackor än Belstaffen liksom..
 
Vart ifrån är din svarta stickade tröja?
- Den är ifrån märket Issue 1.3 och den beställde jag på Nelly.com, nu ligger den t.om på REA. In och fynda!!
 
Tycker du att det är viktigt att tjejer skall ha bra hållning? Har du en bra hållning? Jättebra blogg:)
- Tackar tackar! Njaee, man kan väl inte säga att min hållning är den bästa, tyvärr trampar jag väldigt mycket inåt med mina fötter vilket leder till att jag går böjt med ryggen, alltså är jag inte alls rakryggad, mina kompisar säger alltid att jag ser ut som att ha en puckelrygg och att jag måste sträcka på mig, men bara det är jobbigt. Dock är inåttrampningen med fötterna såå mycket bättre sen jag skaffade inlägg i våras!! Och om det är viktig? Asså man kan ju inte hjälpa hur man går så det är inget jag tycker är viktigt, man går som man går..
 
Cornelia Karlsson?
- Nej, tjejen som hade middagen heter Cornelia Carning
 
Vad tycker du om att det skall öppna en Frozen Yoghurt bar i Göteborg?
- Inget jag hört något om dock finns det väl redan en på Avenyn? Annars är det verkligen något som bör öppnas här hemma, efterlängtat!!!!!
 
Vilka språk kan du? :)
- Säger dem jag kan prata nästintill flytande nu:
Spanska - Har bott där
Ryska - Pappa är från ryssland engelska, under min uppväxt fram tills jag var 7-8 så pratade mina föräldrar engelska med varandra då pappa precis kommit hit från Ryssland och inte kunde ett ända svenskt ord - detta ledde till en extremt bra engelsk uttalning med mera för min del
Svenska 
Hebreiska
Liiite Italienska 
 
Vad heter modellen på RayBansen i collaget?
- RayBan CAT 5000 heter den, skitsnygga
 
Jag skall köpa mina första par Uggs snart och undrar vilka du tycker att jag skall köpa? Är mest inne på låga men jag är inte säker... Känns som mellanhöga är varmare till vintern? (Jag vill inte ha gråa)
-
Hmm... Låga eller Mellanhöga är liksom ingen big deal, det är inte så att de lägre är mindre varma, verkligen inte. Uggs är Uggs, jag skall köra på megalåga i år, svarta och jag tycker du borde köpa ett par mörkbruna eller svarta mellanhöga - stilrent och döösnyggt!
 
Varför skall du sälja din Marc By Marc Jacobs väska?
- För jag skall få en annan utav mina föräldrar nu vilket gör mig till världens lyckligaste tjej, ahh!!!! Och denna är jag personligen lite trött på nu när jag haft den ett tag.
 
Hej, vad tycker du om Daniel Wellington klockor? Hur matchar man en sån med ljusrosa/mörkblå band? 
- Tycker de är sjukt fina, stilrena helt enkelt och skulle inte sagt nej till en om jag blev erbjuden, dock är det inget jag går och strävar efter. Men men, här nedan ser du hur du kan matcha just den nu syftade på, hoppas svaret och bilden dög!
 MatchDW
 
Favoritplagg?
- Min skinnjacka från Zara och mina Vans
 
Favoritmat?
- Ceasarsallad, Tacos och mammas thaimat
 
Favoritgodis? 
- Äter typ inte godis längre men - Hallon/lakrits döskallar, fruktnappar och surisar
 
Favoritmärke?
- Dsquared, Zara (det är ett märke) American Vintage, Maison Scotch & Second Female
 
Favoritaffär?
- Zara, TARA, Fiorucci, BikBok och NK
 
Favoritrestaurang & favoritcaféer i Gbg?
Restaurang - Hello Monkey, Mikado, Bon, Caleo och Spice
Caféer - Da Matteo, Espresso House, Le Pain Francais (speciellt det nyöppnade på Avenyn) och Bar Italia
 
Trivs du på Sjölins?
- Jag trivs huur bra som helst, en perfekt skola för mig
 
Känner du någon på Hermods? Vet du om det är en bra skola?
- Min fina vän Sandra skulle egentligen börjat där samt Tilde tror jag, men det slutade med att båda började på Hvitfeldska istället och nu går t.om Sandra på Sjölins, wiee:):) och skolan.. hmm, ingen aning faktiskt. Det är ju en ny skola som kommit hit ifrån Stockholm och då går ju bara 1:or där med heelt nya lärare så ingen aning..
 
Kan man ha bruna mellanhöga primes och svarta jeans? Har fått för mig att brunt och svart inte är så snyggt...
- Mm, har också läst det och varför skulle man inte kunna ha det? Ett par svarta jeans till ett par bruna primes eller svarta jeans till en brun väska. Herregud vem fan klär sig. Du kan ha precis det du vill ha på dig, ingen dömer dig! Usch... ta på dig precis det du vill :):)
 
Vilket gymnasium går du på? Var det lätt att komma in i klassen? Tror du det är lätt att komma in i klasen om man inte känner några?
- Jag går somsagt på Sjölins där jag stooormtrivs. Att komma in i klassen var superenkelt då jag redan kände hälften utav alla i klassen (Frida, Joanna, William, Zid, Hannes, Axel m.m) som jag umgåts med tidigare så jag blev mer än nöjd:) Och var bara dig själv, visa att du vågar och vill så kommer allt gå utmärkt och du kommer redan efter första veckan ha hittat nya vänner, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0