Orkar inte...

Gick på första lektionen idag sedan åkte jag hem. Det sved och rann ur ögonen och näsan snuvade något så otroligt mycket. Såfort jag kom hem vid 11 somnade jag fram till halv 2, då gick jag upp och gjorde mat och hade sedan ett litet OTH maraton, helt sjukt vad bra det är. Såå beroende, perfekt att kolla på nu när Vampire Diaries och PLL har ett litet uppehåll. Anna kom sedan till mig och var här i någon timme, så löste vi lite saker och myste (inget som hänt mellan oss så att ni vet utan runt omkring oss)
 
Har iallafall suttit uppe hela kvällen och snackat med kompisar oså, har varit en otroligt känslosam kväll men än sålänge är allt bra, eller ja, det är skitbra. Är hemma från skolan imorgon med, dock åker jag in på eftermiddagen då det är skolfoto 13.20 och sedan åker jag hem och väntar på Anna.
Kinda miss you.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0