One Tree Hill - nighty

Åkte in till skolan vid 1 tiden förut för att vara med på skolfotot sen mötte jag upp Anna så gick vi tillsammans till Hemköp och köpte med oss isbergssallad, jordgubbar och vindruvor hem. När vi väl kom hem hoppa jag in i säng, min kropp var helt slö och jag var öm hela jag, vi satte dock på en skräckfilm som gjorde att jag mådde ännu sämre haha - I Spit On Your Grave 2 som kom ut i år, skitbra film! 
 
Anna gick iallafall vid 8 och sedan dess har jag ätit middag all by myself då resten utav familjen varit hos mormor på middag vilket jag inte orkade, har även zappat mellan kanalerna på tv, gjort ett antal telefonsamtal och kollat tre avsnitt utav OTH, gash i love it. T.om Beatrice har börjat kolla på det nu och hon är lika fast hon. Nu skall jag sova, måste bli frisk till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0