Not feeling well...

Usch, det känns verkligen som att jag baaara klagar. Men mår verkligen inte bra, är helt slö i kroppen och har liksom legat i sängen hela dagen.. Usch. Alla mina vänner skall på fest ikväll och här skall jag ligga, ensam, i mitt stökiga rum, med min dator som jag legat med resten utav veckan, OTH och en kopp te. Neeej, vill inte!!
 
Mår dock hyyyffsat bättre, skall ta en ipren nu och försöka vila fram tills Anna kommer, så skall vi ha tacomys här hemma tills hon sedan åker vidare eller stannar. We'll se. Hoppas ni får en bättre fredag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Amanda-Nicole Wahlgren

snygg!!

2013-09-29 @ 18:56:49
URL: http://amandanicole.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0