Myssöndag

Vaknade runt 11 idag och låg då kvar i sängen en stund, kollade instagram osv. Känner mig lite halv kass idag vilket jag faktiskt gjort de senaste dagarna.. får se hur det blir med skolan imorgon.. 
 
Iallafall så ligger jag nu i soffan här nere med min hund och myser, tagit ner mitt duntäcke och dator och ligger och kollar på The Blind Side, min favoritfilm. Ville egentligen gå ut och springa idag men träningsverken är inte snäll mot min kropp idag, det värker som bara den + att jag känner mig dålig och vädret erbjuder ingen sol, så det blir en myssöndag helt enkelt. Nu skall jag äta omeletten mamma precis gjort till mig sen fortsätta mysa + lyssna på Nicoles och Chloés andra podcast, love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0