My day....

Har legat hemma exakt hela dagen, legat i sängen, kollat på filmer/serier, handlat mat med mamma och myst. Kollade på även på skolväskor förut, iiihhh. I'm so happyy, måste dock få sålt min MBMJ först så att jag är med på betalningen lite iallafall;)
 
Imorse mådde jag iallafall som värst, var kallsvettig, frös osv.. Skönt att mitt rum är så mörkt hela tiden pga. mina persiener och mörka gardiner, så underbart på helgmånarna, sover till 12 typ, underbart! Idag hade skolan Sjölins stafetten vilket var skönt att jag inte kunde vara med på, skille inte funkat i detta kalla väder och en sjuk Vanessa.. Dock väntar skolan imorgon.. Har en skriftlig ekonomiuppgift som skall vara klar imorgon samt en muntlig ekonomiredovisning på fredag så har pluggat en del idag med, sköönt. Nu skall jag sova! Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0