Must haves

 Musthaves13
Detta är på min önskelista just nu, inför hösten och vintern. 
Vinterjacka: Parajumpers/Moncler/Duvetica
Först på listan är iallafall en ny vinterjacka och väljer nu på denna från Parajumpers, en matt svart dunjacka från Moncler (ingen glansig utan matt färgad) eller en Duvetica, får se vilken det blir.
 
Skor: Uggs black mini
Sen skall jag också köpa ett par nya Uggs i veckan och det blir dessa svarta i mnimodellen, såå himla fina tycker jag!! Tänk till ett par slimade jeans eller varför inte ett par bootcuts? De är så söta och små haha, men de gör verkligen en heeel outfit. Längtar!!!
 
Väska: Michael Kors/MBMJ
Skall även sälja min nuvarande skolväska och köpa en ny, gillar denna ifrån Michael Kors men vem vet, det kanske blir en ny MBMJ, får se. Har ni några tips på snygga skolväskor där mycket saker får plats? Help needed!!!!!
 
Solglasögon: Ray-Ban
Vill så gärna ha ett par nya solglasögon. Har redan två par från Ray-Ban, ett par Wayfarers och ett par Outdoorsman men saknar dessa i min samling, tycker de är sjukt snygga och passar bra till hösten/vintern då solen ibland vill titta fram. 
 
Mobiltelefon: iPhone 5
Min tidigare iPhone 4S ramlade i toaletten så ska hämta den idag från en kille som lagat den, haha den har legat där i säkert en månad, eller mer, har bara inte orkat hämta och betala den, men idag så!!!! Så i nuläget har jag mammas gamla iPhone 4 och kan beskriva den med ett ord - Sämstaochlångsammastemobilenjaghatarden. Haha, vill verkligen ha en iPhone 5, pappas känns så himla fräsch och min är så klumpig och gammal. Ska önska mig en i julklapp.... långt kvar.....
 

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Sånna mini UGGs är de snyggaste som finns!!!!

2013-09-09 @ 16:32:42
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter modellen på raybansen? :)

2013-09-10 @ 16:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0