Moi

* Jag säger alltid till mina kompisar att jag skall höra av mig vilket jag aldrig gör haha, dålig vana *
 
* Jag kan nästintill alla låtar jag har på min spotify playlist utantill och varje gång de spelas på radion är mamma alltid lika faschinerad att jag kan de så bra *
 
* Min nya skinnjacka var helt klart höstens bästa köp, hitills. Älskar den och den har redan kommit till stor användning *
 
* Som jag och min familj har planerat nu så skall vi utomlands varje lov nu fram till årets nästa höstlov haha *
 
* För något år sedan fick jag för mig att göra mitt hår ljusare vilket ledde till att det blev mer oranget från mitt gamla mörka istället för ljust/sandrée. Sen dess har jag färgat det ett par gånger till ljusare/mörkare men det röda försvinner aldrig, oavsett om det är färg så tvättas det lätt bort och det är sedan back to ginger haha, jätte irriterande så skall låta det vara nu tills jag får tillbaka min original hårfärg *
 
* Det är ganska så sjukt hur många nya vänner jag fått sedan jag började på Sjölins och hur många man slutat umgås med *
 
* Zara är min favorit klädbutik, men det msåste ni nog ha förstått hehe, de har ju verkligen allt man letar efter *
 
* Jag har ett fotografiskt minne vilket leder till att jag nästan aldrig glömmer bort saker, jag vet oftast vilken väg vi tog till en speciell fest för ett år sedan liksom, alla mina kompisars bilars registreringsnummer och alla mina kompisars föräldraras mobilnummer, ganska så sjukt haha, har alltid haft det. Inom allt som sker runt mig *
 
* Om ca. 2-3 år bor jag i New York då det är något jag vill och något jag ska!!!! Längtar såå *
 
* Vill att hösten skall komma på riktigt nu, tar jag på mig en skinnjacka på morgonen samt jeans blir det för varmt för det på eftermiddagen, blöö orkar inte mer pendel bland vädret *
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Fin blogg! De två första stämmer in på mig också haha :)

2013-09-07 @ 18:58:29
URL: http://vilmasannemalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0