Marc By Marc Jacobs - Säljes

Igår fick ni ett inlägg här på bloggen där jag sålde min MBMJ väska. En kompis köpte den först men ångrade sig lite sen så vi bytte tillbaka. Så nu säljer jag min Marc By Marc Jacobs väska då jag skall köpa en ny och jag är sååå himla lycklig just nu!!!!!! 
 
Iallafall så är denna väskan köpt i USA och kommer ifrån märket Marc By Marc Jacobs. Nypris var 4200 kronor och jag säljer den för 2000:- eller mer, beroende på vem/vilka som vill köpa den och vad ni själva kan tänka er, men jag går inte under 2000:-. Den är i normalstorlek som är Medium tror jag och den rymmer hur mycket plats som helst - A4 papper/mappar, 11-13 tums laptop och mycket mycker mer. Perfekt skolväska och har verkligen njutit alla gånger jag haft den. Fick den förra året i November och det ända som är fel på den är att en guldknapp lossnat ifrån brickan. Men vad gör det?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


Hej Kan man ha belstaffjacka i vinter? En sådan med päls eller är det omodernt? Svara snabbt! Puss!

2013-09-15 @ 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0