Long day

Guud vilken lång dag jag haft framför mig idag, är helt trött i kroppen nu. Ryggen värker, fötterna värker och jag vill bara sooova.
 
Slutade iallafall skolan halv 4 idag, vår senaste dag men jobbade med case hela dagen så det var en ganska så skön dag trotts allt. Sedan blev jag hämtad från skolan av mamma och pappa så åkte vi och köpte med oss sushi hem och när vi kom hem åt vi den och sedan fortsatte mamma och jag vidare mot Frölunda Torg där vi kikade lite, så mysigt att bara få vara med mamma. Hittade en sjuukt snygg cardigan som följde med mig hem, den sista utav de alla. Tur jag hade! Sen köpte vi lite saker inför helgen och var sedan hemma efter 1-2 timmar ungefär.
 
Nu skall jag bädda rent på sängen, fixa i ordning rummet och gå och lägga mig. Är galet trött då jag fått för lite sömn de senaste, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0