Joanna 16 år!

Idag var jag pch massa andra tjejer på brunch hos älskade Joanna som fyllde år. Hon hade gjort det så himla fint med en massa mat, fint dukat, musik osv. Det var verkligen så himla trevligt och med tanke på att de flesta där just nu går på olika skolor så hade man såå mycket att prata om, men det var bara roligt.
 
Kom hem vid 5 tiden då jag fick skjuts utav mamma som skulle hem ifrån jobbet, när jag kom hem blev det några avsnitt utav OTH, några sidor i boken vi läser i skolan samt en god middag. Adrian kom nyss hem från Stockholm med, har saknat honom en del.. Nu skall jag välja kläder för imon, posta de sista på blocket och sen somna till ett avsnitt utav OTH, ofcourse;) Hoppas ni har haft en trevlig söndag!
 
Alla bilder är tagna från Julias blogg, hoppas det var okej gumman!

Kommentarer
Postat av: daniela

Vad brukar ni ha på era bruncher? Hur matchar man bäst en svartpälsjacka? Du kan svara i kommentersfältet på min blogg:)

2013-10-02 @ 19:12:00
URL: http://www.nattstad.se/daaniellajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0