JAG VILL.

Åh vad jag vill, jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill komma tillbaka till träningen, jag vill sluta med allt onyttigt, jag vill vara nöjd med min kropp, känna sig fin i vad man än tar på sig. Åh vad jag vill....
 
Nu på det senaste har det blivit gott om onyttigheter för min del, allt från kakor till popcorn till vitt bröd m.m har slunkat ner i min magsäck och det är inte bra någonstans. När jag äter nyttig och fräsch mat, mår hela jag bättre själv. Det är något jag märkt, jag är inte lika hängig på dagarna, jag orkar mycket mer och mår liksom bra. 
Jag skall ändra på allt nu, jag vet att jag sagt det femtiioelva gånger innan men nu fan!! 
 
På höstlovet åker jag iväg på solsemester med min familj och kanske Isak. Då fan vill jag känna mig bekväm och snygg i det jag tar på mig, om det nu är en bikini eller ett par shorts. Jag vill kunna säga WOW, vad jag har varit duktig, vilken förändring. Som jag vet är jag redan smal (inte för att låta sån nu utan försöker förklara) och det är inget jag vill bli mer, jag tänker inte gå och banta för att se ut som alla smala weheart it tjejer, utan jag vill få min slappa kropp till en fast och snygg kropp. Ett halvt markerat sixpack på en platt mage och lite muskler här och var. Liksom, varför inte? Nu skall jag köra gärnet!!!
 
Har någon månads träning på Nordic Wellness nu då Träningsverket är under 'progress' och det ligger ju bredvid skolan så skall försöka hinna med lite träning några dagar i veckan innan/efter skolan. Åh perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh vad du peppar mig! Du får mig att vilja köra igång med min träning igen!! Älskade dina motivations inlägg du gjorde förut, tex kost och träning. Så bra! Och vem är isak? :)

2013-09-05 @ 17:55:05
Postat av: Anonym

Löste du någon på kickoffen?

2013-09-05 @ 20:42:28
Postat av: Laura

Ååh du verkar så underbar att vara med! Önskar att jag hade dig som vän!!

2013-09-05 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0