IVYREVEL

Som många utav er säkert redan vet så har Kenza precis släpt sin andra kollektion utav sitt nystartade klädesmärke - IVYREVEL och jag kan inget annat än att älska den. Hennes sommarkollektion drogs jag inte alls till, inte lika mycket iallafall. Dock tyckte jag att lite toppar de hade var sjukt söta men jag behövde absolut inget utav det, men nu när jag behöver lite nya höstkläder så är dessa verkligen helt i min smak och något som jag absolut vill ska bli mitt. Ska sätta mig i dagarna med mamma och kolla lite närmare..
 
Dessa 4 saker föll jag för direkt, stora gosiga men samtidigt snygga tröjor är något jag vill ha mängder utav i höst/vinter, och snygga skall de va så att outfiten inte blir allt för tråkig. Läderkjolen är ju drömmen också, så jäklans ball men liksom när skall jag använda den?? Sedan gillar jag även den stickade tröjan i mitten, den finns även i svart-vitt, också sjukt snygg och även det fina partylinnet som de har i flera andra olika modeller.
 
Vad tycker ni om den nya kollektionen? Är det något ni 'föll' för, eller fanns det något ni 'föll' för? Hade ni kunnat tänka er köpa något därifrån? Om nej - varför?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Många saker är fina i kollektionen. Tycker dock att det mesta är rätt tråkigt, man har sett allt förut. Skulle vilja se lite mer nytänkande från Kenza & Co. Dem kör nästan lite föör säkert, tycker jag. Men alla har ju olika smak och som sagt så är många saker fina!

2013-09-24 @ 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0