+Isabel Marant+

Något jag också fått upp ögonen för det senaste är Isabel Marant sneakers, gaashh så snygga de är! 
Mina favoriter är de svarta och de beiga/cremevita, såå himla fina! Till våren skall jag ha ett par, helt bestämt. Har användt de jag köpte i Grebbestad jättemycket men skulle trivas dubbelt så mycket i ett par Isabel Marants. 
 
Såg en tjej på stan som hade på sig en stor pösig religion klänning som var lite fläckig, den såg nästan ut som en stor t-shirt. Till det hade hon en svart lång stickad kofta och ett svart/silver smalt bälte i midjan över t-shirten och under koftan. Detta matchade hon med en svart Celine boston väska och ett par svarta Isabel Marants. Guuud den outfiten var helt amazing!!!!!!!! MÅSTE HA DEM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta göra likadana inlägg som alexandra pallvid herregud

Svar: Jag ber du som kommenterar för sista gången att sluta säga att jag copycatar Alexandra. Hon kommer inte på allt och dessutom postar jag inlägg och bilder precis hur jag vill.
vanessawilsons.blogg.se

2013-09-26 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0