In bed..

Hej på er, här ligger jag i sängen, otroligt dålig med en stor förkylning där näsan snuvar, halsen är svullen så att det gör fruktansvärt ont att svälja och svidande ögon. Fy fan! Skulle aldrig åkt till skolan igår för det dumma skolfotot, visste att det skulle bli värre. Självklart glömde jag sätta på mig min halsdduk så där gick jag, med en tunn blus under min skinnjacka som var öppen, utan något varmt vid halsen. Fan.
 
Ligger iallafall i sängen nu med ett kallt glas oboy, ååh bästa. Kollar på OTH och är redan på avsnitt 5 på andra säsongen och jag började liksom kolla förra veckan. Det är så jäklans bra. Fick även hem ett paket idag, tänkte visa er sedan. Hoppas ni har en betydligt bättre torsdag än vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0