Höstens måsten:

Nu är äntligen hösten här och iallafall jag tycker att det blir så mycket roligare att pyssla ihop sina outfits nu. Det är liksom nu man kan lägga till alla snygga och simpla accessoarer, de fräcka bootsen kan plockas fram och sandalerna kan plockas undan. Älskar att ta ut och ta in sommar och höst kläder i både klädgarderoben samt ytterkläd/sko garderoben, det är en sån känsla på något vis.
Men vad är det då man behöver plocka in i garderoben? Vad är det som bör finnas där?

SKINNJACKA
Är nog höstens absoluta måååsten. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort om inte jag hade införskaffat mig min älskade och mest mainstreamade jacka ifrån Zara, den gör verkligen alla mina outfits och snygg är den dessutom. Det är typ det ända ytterplagg man använder under hösten, och bomberjackor typ. Men en fräck skinnjacka är höstens måsten. Lägg till en härlig sjal och ett dussin accessoarer så blir din outfit complete.
MÖSSOR/BEANIES
Nu är det verkligen något jag fallit för, och det är typiska sådana här mössor som ni ser på den övre bilden men också sådana pösiga mösser som hänger lite slappt på huvudet, beanies tror jag man kallar dem, eller? Tycker iallafall att det är så jäklans snygg till en slapp men snygg outfit. Såg en leopard beanie på Tara häromdagen som jag skall köpa när som, sjukt snygg till t.ex en svart skinn/vinterjacka och bruna uggs t.ex.. Mmmmm love it!
STICKAT
Nu under hösten samt vintern blir det lätt att vissa lätta och käcka sommarplagg hänger kvar i garderoben vilket leder till att man under månarna slänger på sig en slapp tisha och skinnjackan över, men det blir tyvärr väldigt kallt för sådant. Så varför fyller man inte på garderoben med affärernas nyinkomna stickade plagg?? De kan ju göra en hel outfit: ett par bootcut jeans, en boots och en beige stickad tröja som hänger snyggt mot kroppen, dessutom håller den dig varm och är samtidigt snygg, what can be better?
BOOTS
Något som verkligen är ett måste nu i höst är ett par riktigt balla boots. Det är verkligen något man kan använda varje dag under höstdagarna, de passar seriöst till allt. Och dessa fräcka populära bootsen ifrån Ash är ju bara to die for. Tycker verkligen de är så himla fräcka, skulle inte säga nej till dessa. Själv har jag ju mina Primeboots och jag är mer än nöjd med dem. Bruna boots, perfekta!

SOLGLASÖGON
När höstsolen tittar fram kan det verkligen inte bli snyggare än ett par snygga solglasögon till sin höstoutfit. Tänk när det är en kall men solig dag, vinden blåser starkt men solen bländar, då är det perfekt till ett par solglasögon, helst ett par 'mörka' då och inte ett par så ljusa. Är det höst så får man ju gå all in, eller hur? Hehe

VÄSKA
Skolan har ju faktiskt satt igång, no shit haha. Och vad är då bättre än att införskaffa sig en ny väska? Detta är min favoritväska just nu som står längst upp på listan, iih. Dock i svart eller marinblått hehe.. Favoritmodellen på Balenciagaväskorna är Giant City 21, med de stora 'nitarna' och den lite mera 'påsiga' versionen på väskan, de andra är så fasta, om ni förstår vad jag menar. Men vad skulle inte sitta bättre än en ny, fräsch och galet snygg skolväska nu i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0