Hos Joanna

Kom nyss hem till Joanna efter några timmar på gymmet. Började idag och kör nu varje dag innan/efter skolan såfort jag har tid, vilket jag kommer att ha nu varje dag. Körde en springtur på bandet i 10 min som start, sedan styrka för både mage, ben, rygg och rumpa - Joanna är en grym PT haha, shit va duktig hon är och hon pushar en så in i helvete. Måste nog alltid ha med henne. Sedan avslutade jag med några minuters cross och en 10 min springtur på bandet igen. 
 
Nu är hon i duschen och snart är det min tur, sen skall vi ta moppen in till stan där jag skall köpa lite vinteraccessoarer och sedan kör hon mig till bussen. Fick förresten sålt ett par skor idag via blocket, känns så bra, tjejen som köpte dem var jätte söt:)
Haha, jag och JT i skolan för några veckor sedan..bildbrist just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0