H&M - They will keep you warm

Efter att ha kikat in på Gertrudes blogg en snabbis igår och ha sett inlägget hon gjorde om H&Ms vinter accessoarer kunde jag inte hålla mig att göra ett själv. Jag blir verkligen glad när jag ser hur fina och stilrena saker de har fått in, dessa accessoarer går liksom att använda till allt hela vintern, det håller dig inte bara varm utan det är skitsnyggt med.
 
I veckan skall jag och mamma på stan för att inhandla lite vinteraccessoarer till mig, såsom mössa, vantar, halsdduk m.m. Jag fall enormt för H&Ms cashmere halsddukar de fått in, de ligger på 500 kr men det är det värt, galet snygga och fint material. Säljs även i flera olika färger. 
Behöver även lite snygga mössor som man snabbt kan slänga på sig under de stressiga månarna, dessa 'basker' liknande mössorna ni ser längst upp i hörnet är verkligen något för mig. Pannband är också något jag vill ha, sjukt stilrent och snyggt till en enkel outfit i vinter. Åh nu längtar man, mer och mer..
H&M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0