HJÄLP - BLACK/BROWN

Jag var i stan igår och provade dessa skor inne på YokoYap men kunde inte bestämma mig om jag ville ha de svarta megalåga eller de bruna? Jag skall förmodligen ha en svart Duvetica jacka iår och skall man då gå runt med en svart jacka, förmodligen svarta jeans någon dag och sedan svarta skor? Tycker att dem försvinner lite oavsett vad man har på sig... de är liskom svarta - inget speciellt...
Eller skall jag köra på dessa? De var huur fina som helst på och de kommer smälta in så mycket bättre till mina olika outfits nu i vinter. Jag provade även de mellanhöga i de olika färgerna men usch vad de är fula på mig, passar mycket bättre i megalåga. Jag fick typ jättetjocka ben i dem..... Haha, okeeej. Men dessa svarta eller bruna???

Kommentarer
Postat av: anonym

bruna!

2013-09-18 @ 16:46:30
Postat av: Anonym

Brownisarna!!

2013-09-18 @ 20:36:01
Postat av: Anonym

Bruna
Hej Vanessa! Älskar din stil verkligen! Snälla vill du tipsa om höst/vinter jackor?? Hade varit så super snällt:))

2013-09-18 @ 22:05:34
Postat av: Anonym

Brunaaaa

2013-09-18 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0