Fredag!!!

Nu är jag hemma vilket jag varit i någon timma nu. Slutade skolan 12.20 idag som vi gör varje fredag och då gick jag, Melina, Adam och Steph till EH och tog en fredagsfika och satt och snacka, så himla mysigt. Vädret var ju underbart det med. Superhärligt!

Sedan tog jag bussen hem och när jag kom hem började jag och mamma kolla höstskor och höstkläder. Nästa vecka när hon är ledig ska vi ta en shopping dag och köpa nya snygga höstkläder till oss båda, hon ville ha lite hjälp, haha sötis! Har verkligen inga kläder så det skall bli sjukt skönt. Men nu skall jag packa en väska, ta något snabbt att äta och sedan åka hem till Melina där resten utav tjejerna är, skall sova där ikväll och ikväll skall vi äta en god middag tillsammans och ha filmmys och tjejsnack!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är skorna ifrån?

2013-09-06 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0