Funnier to workout, right?

 Training
Är det bara jag eller blir ens träning så mycket roligare om man har en snygg outfit?
Jag går verkligen all in då, när man trivs med det man har på sig och kan röra sig lätt i. 
 
Topp 1 är ju ett par bra skor, det är dina fötter som gör 99% utav jobbet under ett träningspass och med fel skor kommer man ingen vart, dels att de hjälper dina fötter på 'traven' och t.om att om man tränar i fel skor förstör man sina fötter och kan åka på skador för livet, så investera alltid ett par bra träningsskor damer och herrar, det går alltid hem!
 
När skorna är avcheckade kan man ju köpa de små accessoarerna som 'bygger upp' outfiten. På sommaren tränar jag alltid i snygga sportshorts, har både pösiga och tighta och båda funkar prima för mig. Starka färger är också något som gör träningen roligare, allt blir så glatt då haha. Sen brukar jag också köra på slappa/pösiga linnen då det är hemskt med åtsittande toppar när svettet rinner, usch då får jag bara panik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0