FINALLY

Nu har jag precis städat klart rummet - damsugit, hängt in alla kläder, sorterat smutstvätt och rent, tagit ut alla sommarkläder (klänningar, toppar osv) och in skall det nya, rensat lådor, torkat av, sprayat doftspray osv. Så himla skönt! Äntligen är det gjort och nu skall jag verkligen försöka hålla det såhär!!
 
Var ute och sprang förut, 13.30 - 14.15 sprang jag, alltså 45 minuter och jag har aldrig känt mig såhär duktig. Stannade inte en gång, bara körde, till Oxsjön och tillbaka och sista biten körde jag 30 utfallssteg och 15 jumpingsquats och jag kan säga att det verkligen känns, i heeeela rumpan och låren nu. Gaaaash!
Nu skall jag duscha och vänta in kvällens gäster, efter middagen bär det av mot Cornelia där det ikväll är Sjölins tjejmiddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cornelia Karlsson?

2013-09-14 @ 20:49:22
Postat av: Anonym

Tycker du att det är viktigt att tjejer ska ha bra hållning? Har du en bra hållning? Jättebra blogg:)

2013-09-15 @ 01:07:18
Postat av: Anonym

Vart är tröjan ifrån?

Svar: Issue 1.3 - Nelly.com
vanessawilsons.blogg.se

2013-09-15 @ 12:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0