Evening...

Hej på er! Har suttit med plugg konstant idag därav dålig uppdatering. Men nu är jag äntligen klar och kan allt som ett rinnande vatten, så imorgon kommer jag inte ens behöva ha pappret, fast dock kan de vara bra att ha ändå;)
 
Mammas mobil gick sönder idag och jag har fortfarande hennes gamla sedan min hamna i toan på midsommar, men imorgon skall jag äntligen ta tag i det och åka och hämta den hos killen som fixat den, den var liksom klar samma dag som jag lämna i den i somras men jag har inte orkat hämta den haha. Sen lördagen den 5:e oktober skall både mamma och jag in till 3butiken och hämta varsin ny telefon då vårt abonemang gått ut, så varsin 5:a skall välkomnas in i familjen. Orkar inte vänta tills 5Sen kommer ut, dock en månad längre men vill ha en ny nu!!!!! Nu är frågan.. svart eller vit iPhone 5?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0