En fråga till er:

Nu har jag ju bloggat ett bra tag trots att jag bytt portaler fram och tillbaka. Men här stannar jag för gott nu. Och det trillar faktiskt in en del nya läsare hela tiden märker jag och därför har jag en fråga till er.
 
Vem är Vanessa Wilson enligt er? Vilka tror ni är mina bästa och sämsta egenskaper? Vad gör mig glad? Vad är positivt samt negativt med mig? Och till sist men inte minst, hur hittade ni min blogg? 
Skulle vara grymt om ni ville svara på detta, det skulle göra mig jätteglad, att liksom få se eran uppfattning om mig!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Asså du är ju dösnygg! Hur redigerar du dina bilder? Skulle vara jätte tacksam för svar!

2013-09-21 @ 18:52:13
Postat av: Anonym

Vem är Vanessa Wilson enligt er? Snygg, skön, egen, bra stil, ärlig.
Vilka tror ni är mina bästa och sämsta egenskaper? Kanske lätt arg eller något, jag vet inte riktigt.
Vad gör mig glad? Vänner, familj, mode
Vad är positivt samt negativt med mig? Du värkar som en person som har väldigt ärlig och säger rakt på sak, vilket kan vara både posetivt och negativt. Men sen värkar du så himla skön, verkligen bjuder på dig själv!
Och till sist men inte minst, hur hittade ni min blogg?
Kommer inte ihåg riktigt..

2013-09-22 @ 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0