Cosmetic doesn't have to be nice, as long as it's fun!

 MAKEUP
Något jag seriöst äälskar och som jag har ett stort intresse för är smink och styling. Men mest smink. Det är absolut inget som jag skulle vilja jobba med i framtiden men känslan att köpa nytt fräscht och snyggt smink och sen ge sig själv en helt ny look är amazing, haha. Ligger på kvällarna och kollar på massa sminkvideos på youtube, tar en titt närmare på det de använder och googlar sedan på det för att det någon gång kanske skall bli mitt? 
 
Detta är iallafall ett stort intresse jag har och här ovan ser ni mina favorit märken inom kosmetiken. Alltså ELF, Makeup Store, Benefit och Urban Decay. Men Too Faced, FACE, MAC, Bareminerals och Isadora är också stora favoriter hos mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du en sånn dubbelmoral mot e.l.f smink? :)

2013-09-24 @ 17:01:19
Postat av: Ella

Vad hände med att du skulle få en moppe? Jag tänker är det inte väldigt onödigt att göra alla teorierna men inte köpa en moped?

2013-09-24 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0