Budget training - H&M/GINATRICOT/VS

Satt och pusslade ihop ett tränings collage igår med olika outfits. Jag skall redan nu i veckan åka in till stan med pappa och kika lite efter nya träningskläder, det är oftast då motivationen till träningen kommer, tycker jag för så är det iallafall för mig.
 
Jag har sett att Ginatricot har sjukt snygga träningskläder, provade ett par svarta tighta shorts där inne som jag verkligen vill ha då mina andra är borta... så provade både dem och ett par svarta träningstights och shit va snyggt de satt! Vill även ha en snygg sportbh och ett tight samt pösigt träningslinne. Får se vad jag hittar.
 
Bilden nedan visar exakt det jag söker efter och det jag skall försöka köpa!
Den övre delen är ifrån H&M, den undre från Ginatrcot, till höger har vi Victorias Secret och längst ner ett par Nike Free Run som just nu står först på träningsönskelistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0