BLUE/RED?

Åker äääntligen utomlands på höstlovet med min familj, men mer om det en annan dag. Ska bli helt uuunderbart skönt att få komma iväg. Och dessutom att få komma iväg till VÄRMEN. Sist jag var i ett varmt land var förra sommaren i Marbella, vi har tyvärr inte hunnit med mer.. Men gud så jag längtar!!!
 
Iallafall så vill jag gärna ha ett par nya glasögon tills dess och mamma och jag satt igårkväll och kollade på solisar på internet och hittade dessa. Några av mina kompisar har dem, de blåa och jag är själv sugen på ett par. Men tror faktiskt jag vill ha de röda, eller vad tycker ni? Tänk på alla härliga bilder man kan ta med dem på stranden osv, vilka hade ni valt? Behöver veta nununuuuuu! 

Kommentarer
Postat av: Stina

RÖDA!! De är så himla fina.

2013-09-19 @ 15:57:05
Postat av: victoria

rrrrrrröööd

2013-09-19 @ 16:37:48
Postat av: Anonym

RÖDA

2013-09-21 @ 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0