Bloppis - jeans

Tänkte köra igång en bloppis nu där jag säljer tre par jeans som jag slutat använda/aldrig användt.
Om ni är intresserade utav något så är det bara att kontakta mig:
Mail: [email protected] | KIK: | Facebook: Vanessa Wilson
Om två vill ha plagget blir det budgivning!
Nolita jeans - Strl. 28, passar en normal 27 - Säljes pga. fel storlek - Använda 1 gång - Pris: 500:- 
Hängrumpsbyxor från Tessie - Strl. M - Säljes pga. aldrig använda - Pris 100:-
Leopardbyxor från H&M - Strl. 36 - Säljes pga. försmå - Aldrig använda - Pris 100:-

Kommentarer
Postat av: elsaEldarnas

Hej vanessa!! Vill gärna köpa dina nolita jeans har bara en fråga och de är hur långa dem är i benen och om de sitter tajt eller sådär löst, för jag har nämligen väldigt långa ben kraam

2013-09-02 @ 22:29:54
Postat av: hej

visa hur nolita byxan sitter på eller visa iallafall hela byxan

2013-09-02 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0