Bloppis del 2 - Tröjor

Jeane blush t-shirt - Strl. S - Säljes pga. för lite användning - Använd 2-3 ggr - Säljes för 70:-
 
Brun festblus ifrån Tessie - Strl. S - Säljes pga. för lite användning - Aldrig använd - Säljes för 100:-
 
Grå tröja från Zara - Strl. S - Säljes pga. för lite användning - Använd 2-3 gånger - Säljes för 70:-
 
Jeane Blush linne - Strl. S - Säljes pga. inte min grej, men skitsnyggt ändå - Aldrig användt - Säljes för 70:-
 
Strandtunika från H&M, missoni inspirerad- Strl. 34/36 - Säljes pga. inte min grej - Använd 1-2 gånger - Säljes för 50:-
 
Zebra tunika ifrån Tessie - Strl, One Size - Säljes pga. för lite användning - Aldrig använd - Säljes för 150:-
______________________________________________________________________________________________
 
Om ni är intresserade utav någonting är det bara att höra av er till mig på KIK: | Facebook: Vanessa Wilson | Mail: [email protected] | Kommentera detta inlägget. Om två personer vill ha ett plag är det budgivning som gäller. Hoppas ni hittar något ni gillar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skrev till "vanesssawilson" på kik, om det är den du använder!

2013-09-09 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0