Bio

Har inte haft ork eller tid till bloggen de senaste dagarna, vilket jag tror att ni märkt!
Igår efter bion mötte jag Cornelia i stan så gick vi runt osv, fikade med Anna, Sara, Lovisa och Andrea och efter det åkte jag hem. Sedan vid 10 åkte jag in till stan igen, mötte upp Lovisa och drog på fest i Långedrag, sedan gick jag, Emma, Ellen och Lovisa hem till Nils alldeles i närheten och var där fram tills 2 då vi åkte därifrån.
 
Imorse vaknade vi runt 11 och sedan blev det donkenhäng med Lovisa och Andrea fram tills jag åkte hem. Nu har jag varit hemma ett tag och skall snart in till stan igen, för bio haha. Jag och Lovisa ska se Snabba Cash - Livet Deluxe, älskar de filmerna! Favoriterna! Skall bara ta och städa rummet först.
Saknar detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0