Balenciaga +++

Balenciaga måste ju vara de hetaste väskmärket just nu, iallafall enligt mig. Jag är helt kär i dem, speciellt i Giant City 21 modellen som jag spanat in ett braaa tag nu, de beiga och de svarta. Mmmm, i love them.
 
Visst väskan kostar en del, eller ja, en jävla del haha men det är en sådan väska man har huuur länge som helst. Jag skulle iallafall haft min iallafall till 3:dje ring och det klart att jag lär använda den mer efter det!
Jag är iallafall så himla sugen på en och jag har suttit med mamma och tittat igenom alla de olika modellerna och färgerna, får verkligen hoppas på att hon är världsbäst för detta är det enda jag vill ha just nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0