ATM

Just nu ligger jag i sängen och gör absolut ingenting. Ska fixa i ordning rummet och sedan gå ner och duscha. Sedan åker jag hem till Anna där hon passar sin lillebror under kvällen så ska vi mysa med honom, prata oså. Har inte varit med Anna på år och dar känns det som så det skall bli underbart att träffa min bästis igen, saknat henne.
 
Annars har jag bara legat hemma hela dagen sen jag kom hem från stan. Lämnade in min skinnjacka idag på Zara för andra gången då det blivit ett hål i sömmen, stod och skällde på dem i butiken. Fyfan va dålig stil. Är trött på detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om att det ska öppna en frozen yoghurt bar i Göteborg?

2013-09-14 @ 16:31:18
Postat av: Anonym

Vad tycker du om att det ska öppna en frozen yoghurt bar i Göteborg?

2013-09-14 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0