Antingen eller.

Drömjobb? Modell/skådespelerska/sångerska? Skådespelerska! Skulle varit sååå kul och modell vid sidan om, alltid velat bli och kommer bli xD haha nej men det är ju verkligen en dröm
Kenza/Blondinbella? Kenza alla gånger
Gossip Girl/Sex and the City? Hmm, svårt att välja! Båda tror jag

Starbucks/Espresso House? Espresso House
Hemmakväll/Utekväll? Hemmakväll, iallafall just nu, under hösten osv. Det var roligare att gå ut/vara på fest i somras.. Nu är det mest ruggigt ute och då vill man bara vara hemma med en kompis/pojkvän
Bada/Sola? Bada, blir lätt uttråkad när jag solar men gör allt för en schysst bränna
Shoppa/Fika? Shoppa! Fast ibland tycker jag det är jätte jobbigt att hålla på och prova saker hela tiden, sjukt jobbig process att behöva ta på och av sig 24/7 haha, men att pausa mellan shoppingen är underbart mysigt. Men trots mina dissar så säger jag nog shopping!

Sminkad/Osminkad? Helst osminkad men gillar mig själv med lite puder och mascara
Pojkvän/Singel? Pojkvän alla gånger
Rosa/Blå? Rosaaaa
Havet/Pool? Pool i Sverige och havet utomlands

Glass/Tårta? Glass, tårtor kan bli för 'maffigt' för min del
Sova/Vaken? Sova ut länge och vaken på dagarna haha, när man är vaken så händer ju saker liksom..
Blogg/Facebook? Blogga såklart, det är det jag brinner för, jag tycker facebook är jätte tråkigt, eller det har blivit det, är nästan aldrig inne
Ful och rik/Snygg och fattig? Snygg och fattig hehe

Julafton eller Födelsedag? Olika myskänslor på olika firanden. Måste säga både Julafton och Födelsedag här, två helt olika grejer
Sova naken/Med pyamas..? Naken är hur jävla gött som helst haha, men annars en stor t-shirt och trosor
Shoppa/Blogga? Shoppashoppashoppa! och blogga.. hehe
Smsa/prata i telefon..? Beror på, hur mycket det är man skall säga och vilket humör man är på. Oftast blir det att en kompis ringer mig så säger man några saker till varandra medans man t.ex är inne på datan/iPaden och så blir det att man är upptagen med det och är helt tyst i telefonen och sen ba: men du jag ringer sen puss! Hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0