6 bortglömda svar

Vem Alexandra var det du var med i lördags?
- Alexandra Larsson :)
 
Asså du är ju dösnygg, hur redigerar du dina bilder? 
- Tack för den, jag använder mig utav Befunky, Camera+, Nattstadappen ibland och sen min hemliga sida, hehh
 
Är inte du vän med Julia M längre?
- Jo? Vi har bara inte varit med varandra på väldigt länge vilket suger, men träffade henne i lördags på Louise middag och även igår på bussen, så vi hade en del att snacka om. Saknar henne varje dag!
 
Är det nya haremsbyxor? Tror du de finns kvar på Lindex? Kram
- Dessa är Sofias och är köpta för ett årsedan så tror tyvärr inte det, men haremsbyxor finns överallt! Kramis
Känner du Gertrude Tornvall? Jag får värsta fel uppfattning om henne i hennes blogg, hur är hon om du nu känner henne?
- Ja det gör jag! Man ska aldrig få en bild utav någon via en blogg, eller något annat över internet om man aldrig mött personen in real life, allt blir bara helt fel då. Gertrude är en otroligt trevlig tjej som driver en sjukt bra blogg. Och jag förstår inte vad för fel uppfattning du får utav henne när 100% utav hennes inlägg är trevliga, roliga att läsa och ger en bra tips. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen någon som vågar skriva ärligt. love din blogg!

2013-09-24 @ 16:20:27
Postat av: B

Men när du gick på samakolan sa du att det var världens bästa osv, och nu när du inte kom in så ska du snacka om hur den är. Inget taskigt menat alltså och jag håller med dig helt, jag tror att man märker att den skolan är så ifall man själv inte går där.
Så du tycker alltså att det är en snobbskola?
Jättebra blogg
Kram

2013-09-24 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0